• Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės pristatomos Lietuvoje pagal pirkimo metu pasirinktą prekių pristatymo būdą: „Atsiėmimas vietoje“, „Pristatymas į namus Venipak Kurjeriu“,„Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24“, „Pristatymas į siuntų terminalą OMNIVA”.
  • Prekių pristatymo terminai:
    • Pristatymas į namus Lietuvoje – 1 – 2 darbo dienos;
    • Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 – 2 – 3 darbo dienos;
    • Pristatymas į siuntų terminalą OMNIVA – 2 – 3 darbo dienos;
  • Pasirinkus pristatymą į namus Lietuvoje, prekės pristatomos užsakyme nurodytam gavėjui į namus Lietuvoje. Neradus siuntos gavėjo namuose, jo gaunamosios pašto korespondencijos dėžutėje paliekamas pranešimas apie gautą siuntą. Gavėjas siuntą turi atsiimti jo adresui priskirtame pašte.
  • Pasirinkus pristatymą į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 arba OMNIVA, būtina nurodyti terminalą, kuriame pageidaujama atsiimti prekes. Užsakytos prekės bus pristatytos į nurodytą terminalą. Keisti terminalo vėliau nebus galima.
    Apie į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 / OMNIVA pristatytas prekes gavėjas bus informuotas trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu, kur bus nurodytas kodas – jį reikės suvesti terminalo ekrane. Nesuvedus kodo, prekių iš terminalo nebus galima atsiimti.
    Į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 pristatytos prekės nemokamai saugomos pirmas 3 paras. Per šį laikotarpį iš siuntų terminalo neatsiimtos prekės perkeliamos į siuntoms saugoti numatytus Lietuvos paštus. Juose prekės bus saugomos 30 kalendorinių dienų. Apie tai siuntos gavėjas bus informuotas SMS žinute ir / ar el. paštu.
    Kiekviena siuntos saugojimo pašte diena apmokestinama 0,35 Eur (su PVM) mokesčiu. Atsiimdamas prekes gavėjas turės sumokėti už visą prekių saugojimo pašte laikotarpį.